Brave Agency gillar HubSpot. Det är inte direkt någon hemlighet. Enligt oss är det en av de bästa tjänsterna för inbound marketing som existerar på marknaden. Därför smällde vi ihop en lista över varför vi diggar HubSpot.
Om du har e-postadressen till din kontakt kan du se alla webbsidor som kontakten klickar på.
HubSpots CRM ger dig tillgång till (ca.) 18 000 000 företag från hela världen. Den visar kundinformation, relaterade företag, e-postnamn. Du kan filtrera efter bransch, land och plats. Det är det perfekta prospekteringsverktyget.
Detta ger dig klarhet i hur folk hittar till din webbplats. Du kan se de olika medierna och vilken inverkan de har. Och gräver du djupare i rapporterna får du insyn i de specifika medier som driver mest trafik.
HubSpot låter dig segmentera din e-postlista och ha flera personer på varje lista. Du kan även kan skapa arbetsflöden för att automatiskt skapa en serie e-postmeddelanden till en lista.
Kampanjverktyget låter dig spåra alla dina CTA:er, landningssidor, e-postmeddelanden, sökord, bloggar, marknadsföring på sociala medier och webbsidors prestanda, allt i en lättläst instrumentpanel. Och du får fullständig insyn i ROI:in från dina marknadsföringskampanjer.
Det här verktyget är lätt att använda och låter dig bygga och lägga till fält till HubSpot-databasen när du behöver dem. Det låter dig skapa undersökningar kring den data som du vill samla in. HubSpot fyller automatiskt i formuläret med kontaktens kända data för att göra det lättare för dina potentiella kunder att fylla i uppgifterna.
De e-postmeddelanden som ditt företag har skickat via Outlook, Gmail eller Apple Mail, samlar dem och lägger dem i en tidslinje. Varje person i din organisation som skickar e-post till en kontakt bidrar till denna tidslinje och ger dig den perfekta kommunikationshistoriken
HubSpot rekommenderar sidorna som du bör länka samt dynamiskt föreslå sätt att förbättra din sökrankning, specifikt till det blogginlägget.
Detta ger dig insikt i de sökord som ger dig maximal avkastning, så att du sedan kan fokusera på att maximera din organiska Google-sökning. Genom att visa dig nyckelorden som du bör fokusera på kan du skriva bloggar och skapa webbplatssidor för maximal dragkraft i din marknadsföring.
När du anger en kontakt i HubSpots kontaktdatabas fyller kontakterna automatiskt i information från internet. Lägg in hemsidedressen och den samlar all information från Internet.