Brave Agency blir mer rörligt

Video är det nya svarta och för att kunna bredda erbjudandet av just den formen av content har Brave Agency gått samman med film- och tv-produktionsbolaget Typecast Media.

Det finns mycket statistik som visar att både konvertering, räckvidd och engagemang ökar när man använder videoinnehåll och att till exempel Facebook och LinkedIn premierar rörligt i sina algoritmer är heller ingen nyhet. 

– Genom vårt samgående med Brave Agency så breddar vi oss även mot befintliga kunder där vi nu också kan erbjuda content marketing, analys, strategi och mediaköp vilket ökar effekten av våra produktioner, säger Stefan Spikh, ägare av Typecast Media.

Rörligt material inom content är idag mer efterfrågat än någonsin och vi ser många fördelar med att lyfta in videoproduktion in-house och förvalta det till en naturlig del av vårt erbjudande, säger Stefan Jakobsson, VD på Brave Agency.

Typecast Media har tidigare arbetat med kunder som H&M, Discovery Networks, IFS, Wästbygg och Collector Bank samt producerat material åt reklambyråer som DDB och Forsman & Bodenfors och Uncle Unicorn.

 

VILL DU VETA MER OM BRAVE AGENCY ELLER DE TJÄNSTER VI ERBJUDER INOM VIDEO?

KONTAKTA OSS

 

Senaste artiklarna

Den ultimata guiden till HubSpots livscykelfaser

Vill du få bättre koll på hur leads rör sig genom hela kundresan, från första kontakt till lojal...

Så använder du dina HubSpot Credits på bästa sätt

Missa inte dina HubSpot Credits - så använder du dem smart för AI och köparavsikt. Många...

Varför B2B-företag bör genomföra en HubSpot-audit

HubSpot är en kraftfull plattform för marknadsföring, sälj och kundtjänst, men många B2B-företag...