Marketing automation

Ett kraftfullt sätt att effektivt övervaka, utnyttja och skala ditt resultat från Inbound marketing.

Vi använder ofta HubSpot som plattform för att smidigt sy ihop alla aspekter av din digitala marknadsföring för att därefter effektivt och automatiserat bearbeta potentiella leads och prospekts.

HubSpot kombinerar kraftfull CRM, content marketing, leadgenerering, e-post, hantering av social media, SEO och analysverktyg i en och samma plattform. Det är därför vi rekommenderar det över alla andra verktyg då man får stora fördelar utav detta.

Kombinationen av alla automatiseringsfunktioner i HubSpot och dess kraftfulla CMS gör att du kan optimera din försäljnings- och marknadsföringsinsats under hela kundens livscykel.

 

marketing automation-1

Kundöversikt

 

Marknadsföringsautomation, särskilt i HubSpot, ger dig en oöverträffad förmåga att analysera och kontrollera dina kontaktuppgifter. Baserat på plattformens kraft anpassar vi dina kontaktuppgifter till behoven i din Inbound marketing-strategi och ditt företag.


Ta hand om dina leads

 

Genom att hand om dina leads kan du svara på dina leads vid rätt tidpunkt och med rätt information. Genom att kombinera personlig e-post med kraftfulla, händelsestyrda arbetsflöden,  automatiserar vi kommunikationen med potentiella kunder i olika skeden av deras beslutsprocess, vilket maximerar möjligheterna för dig.


Mätning och rapportering

 

Inbound marketing är mätbar och HubSpot gör det transparent. I stället för att hoppa mellan Google Analytics, WordPress, Mailchimp, HootSuite, Salesforce och Excel, samlar HubSpot alla dina marknadsföringsdata under ett och samma tak. På webben, e-post och socialt är varje mätvärde synligt, varje taktik mätbar. Tillsammans kan vi diskutera orsaken till varje framgång och hur man spårar varje leads resa.


Är det dags att låta din plattform göra grovjobbet? Kontakta oss idag och boka in ett möte så hjälper vi er!

 

Boka direkt: 


Kontakt via mail: 


Kontakt via telefon: